Flowers and more Flowers



DRESS- HERE; Shoes- ZARA

Acho que já devem estar fartas de me ver com vestidos, camisolas, tops e até calças com flores mas a verdade é que estou a adorar esta tendência de embroidery!
Tenho de aproveitar agora enquanto está calor para usar estas peças visto que, não me estou a ver vestida com padrões florais durante o Inverno mas "who knows, right?"!

Este vestido é das minhas peças preferidas do momento, acho que podia andar todos os dias de vestidos transparentes pretos com bordados de flores e ficava feliz ahah!
E vocês também andam nesta vibe florida?

🌺


I think you are getting tired of seeing me with dresses, sweaters, tops and even pants with flowers but the truth is that I am loving this trend of embroidery!
I have to take advantage now while it is hot to use these pieces since, I do not see myself dressed in floral patterns during the winter but "who knows, right?"!

This dress is one of my favorite pieces of the moment, I think I could walk every day in transparent black dresses with flower embroidery and I would be happy ahah!


CONVERSATION

5 comments:

Espero que tenhas gostado do post! Não te esqueças de comentar e de seguir o blog!
Obrigada e muitos beijinhos
Mariana ♡